End of round one

Idag är sista dagen här på träningslägret i Sevilla, imorgon bitti lyfter jag mot Sverige igen. Jag har haft tre bra veckor med hård träning, motivation och nya erfarenheter och idéer. Än så länge gillar jag konceptet att åka iväg ett par kortare rundor istället för en lång, jag tycker jag kan hålla en bra nivå på träningen och fokusera på alla pass när jag vet att det inte är så lång tid. Det ska också bli skönt att komma hem och återhämta sig lite, jag ska träffa min sjukgymnast och styrketräningscoach för en uppföljning av veckorna och se över träningen inför nästa runda som drar igång om två veckor. Jag hoppas på snö hemma, det vore kul att åka lite skidor men jag har mina rullskidor klara om det är töväder!

Följ med mig på mina resor på min instagram och Facebook för lite mer vardagsuppdateringar!

Today is my last day in Seville before flying home to Sweden for two weeks. I have had three great weeks with nice company, good training, inspiration and new experiences and ideas. So far I really like going away on a few shorter trips, its easy to keep focus and motivation, plus you can training really hard! I am looking forward to getting back home, relax and reload for my next trip in two weeks. I am going to catch up with my physician and my strength coach and finish the plan for the upcoming weeks. I am really hoping for some snow at home, I want to go skiing!

 

Petter Menning start

75 meters maxdsc_0824

Focus

Kommentera

